top of page
Zoeken

Sprookjes bos (sneeuwklokjes)

Veel over gehoord maar nooit geweest en eigenlijk heel dicht bij huis.


Het sneeuwklokjes bos. Eenmaal aangekomen stonden er een paar auto's en liepen er wat mensen met de hond. ik verwachte er niet zoveel van.



Maar na een meter of 20 het bos in te gaan. Op een mooi aangelegd loop

Pad. Was ik verbaasd over de grote hoeveelheid sneeuwklokjes tussen de nu nog kale boompjes.



Ik was er precies op het juiste moment. want de klokjes waren op haar hoogtepunt.


dit gaat erg snel want ik ben zaterdag en zondag geweest omdat ik op zaterdag eerst overvallen door een heheh bui. En de bloemen stonden op zaterdag mooier overeind.


iPhone 11 foto

De bloemen beginnen gelijk al aan de bos rand. En hoe meer je het bos in loopt hoe mooier en dichter het begroeid is.


Een locatie om zeker volgend jaar weer naar terug te gaan op een vroege zonnige ochtend of bij zonsondergang.


Foto's natuurlijk in de webshop.

11 weergaven0 opmerkingen

Comments


bottom of page